miercuri, 14 august 2013

Buna!
Vand/Schimb urmatoarele carti:


1.Generala,vol.1:Cei mai naspa ani din viata mea-James Petterson-20 lei
2.Ochi-de-pisica-Margaret Atwood-10 lei
3.Vapaia-Henri De Regnier-5 lei
4.Primele 3 volume din Cronica ilustrata a omenirii-10 lei/volum
5.Istoria-oameni,fapte,epoci-45 lei toate 3 volumele
6.Cum sa-ti intaresti increderea in tine-Marie Haddou-5 lei
7.Fratia pumnalului negru-25 lei
8.Fetele Gallagher:Pe cuvant de spioana(vol. 2)-Ally Carter-5 lei


Ma intereseaza:

  1. Seria Gossip Girl vol. 4,5,6,9,10,11,12
  2. Blestemul din Swoon,Fata de hartie,carti de la Editura Epica,Cartea pierduta a vrajitoarelor,Casa noptii (de la vol.5),Vampirii din Morganville(de la vol.5)
  3. Astept si propuneri!

31 de comentarii:

  1. M-ar interesa vol 3 si 4 din Fetele Gallagher.
    Te intereseaza ceva de la mine?

    A 16 a luna
    Moarta si inviata
    Si vreme e ca sa ucizi
    Micutele mincinoase vol.1
    Iubiri nomade
    Micutele mincinoase si secretele lor (toate cele 4 volume)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma intereseaza uratii la achimb. Ai lasat un comment pe siteul meu. Tebintereseaza ceva? Daca da da-mi un mail la madison97madi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Te intereseaza vol. 3 din Jocul Minciunii de Sara Shepard sau Oksa Pollock vol. 1?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am Jocul Minciuni vol. 3 si Oksa Pollock nu ma atrage.
      Altceva nu ai de dat?

      Ștergere
  4. Eu am de vanzare Fetele Gallagher vol. 3 si 4, daca te intereseaza uite adresa mea de mail: zipysmadness@gmail.com. Le vand pe ambele cu 10 lei + taxe de transport = 17 lei.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu te intereseaza nimic de aici?http://imaginationfactoryy.wordpress.com/schimbvand/

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!Am si eu de dat:
    Semnul (Casa noptii #1)-ed. chiosc
    Tradarea (Casa nopţii #2)-ed. chiosc
    O noua senzatie in scoala (The Ashleys #1)
    Te tenteza ceva?

    RăspundețiȘtergere
  7. http://justfantasybooksadis.blogspot.ro/2013/09/carti-la-schimb.html

    Ceva de aici (in afara de Percy Jackson, te rog) pentru Generala?

    RăspundețiȘtergere
  8. Furia ingerilor-Sidney sheldon
    cartea oltului
    Regele furtunilor
    Dincolo de apoarente-Danielle stelle
    Inainate de furtuna-diane chamberliane
    Jurnalele lui stefan #4 #5
    Moarte in familie-Charlaine harris
    morti cu totii
    mai rau decat moartea
    Moarta pentru toti
    The best girl-Emma harrison
    Agatha christie triunghiul etern
    Fluturele de hartie-diane wei liang
    La shopping si nu regeret-Marjorie hillis
    Clubul dependentelor de pantofi
    Dublura-David nicholls
    Semnul-p.c.cast
    te intereseaza ceva?dai cumva si'Uratii''?
    pe mine m-ar interesa erebos si Ochi-de-pisica

    RăspundețiȘtergere
  9. Te intereseaza ceva pentru Erebos?

    Blestemul Focului (Elita Intunecata #1)
    Hex sau puterea farmecelor (Elita Intunecata #2)
    Caderea (Chloe King #1)
    Rapirea (Chloe King #2)
    Cartea Pierduta a Vrajitoarelor
    Tigrul Alb de Aravind Adiga
    Frenezia
    Magie de Doi bani
    Tristeti de Sucub (Georgina Kincaid #1)
    Nopti de Sucub (Georgina Kincaid #2)
    Taine de Sucub (Georgina Kincaid #5)
    Omul de Smoala
    Potirul de sub Stanca
    Scoala de Vrajitorie
    Legendeer (#1, #2, #3)
    James Bond (1, 3, 5, 6, 7, 9)
    Codul Cavalerilor de Tom Eaton
    La jumatatea drumului spre mormant
    Nu plange sub clar de luna (ed chiosc)
    Uneori sub clar de luna
    Interviu cu un Vampir (Adevarul)
    Fantoma de la Opera (Adevarul)
    Portretul lui Dorian Grey (Adevarul)
    Prabusirea casei Usher si alte Povestiri (Adevarul)
    Clasa A de Robert Muchamore

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mai am Erebos.
    Altceva nu vrei pe Cartea pierduta a vrajitoarelor?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu mai am Erebos.
    Altceva nu vrei pe Cartea pierduta a vrajitoarelor?

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau, as fi vrut Erebos. Din pacate nu ma mai intereseaza nimic din ce este listat. Dar daca vrei sa o cumperi sa ma anunti. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai ai Nopți de patimă și O credință oarbă în îngeri? :D

    RăspundețiȘtergere
  14. http://alexandraa234.blogspot.ro/2013/10/de-vanzare.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Aş vrea să dau Fascinaţie de Melissa Marr.
    stefania_iulia12@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna, am si eu carti la schimb, le gasiti aici

    http://fetitele-powerpuff.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere